読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

Once upon a time, I used free time bad for me.

 

 

I think that Free time is good and bad.

Once upon a time, I used free time bad for me.

 

私は、自由な時間(暇な時間)を良くすることも悪くすることも出来ると思う。

昔、私は自由な時間を私にとって悪いことに使っていた。

 

I always things useless.

And I always get angry and sad.

 

いつも私は暇な時間は無駄なことを考えていた。

そして、私はいつも怒っていたり悲しんでいた。

 

But unfortunatly, It isn't mean.

Rather than, My life been bad.

 

しかし、残念ながらそれに意味はなかった。

むしろ、私の人生は悪くなっていった。

 

Negative feelings go around.

Around is negative too.

 

ネガティブな感情は周りに伝わる。

周りもネガティブになっていった。

 

I knew it for long time.

I was mind that negative feelings is end.

 

私はそれを長い時間をかけて気づいた。

私はネガティブな感情をやめるよう心がけるようになった。

 

And, I'm mind that free time is good.

Recently feel a little fun for it time.

 

そして、私は暇な時間を良くするよう心がけるようになった。

最近はその時間が少し楽しいと感じる。