After all, I like English.

 

After a long time,I write English for web log.

Because I was thinking to write things.

 

久しぶりに英語でブログを書きます。

なぜかというと、私は書く事に悩んでいました。

 

I am poor at abstract expression.

Japanese think a lot of abstract expression in comparison with English.

So I was thinking to write things.

 

私は抽象的な表現が苦手です。

日本語は、英語に比べると抽象的な表現が多いと思います。

だから、私は書く事に悩んでいました。

 

 

And, I sung today.Song is "disney" in English.

It's first time for me.

But It's very interesting.I'm so happy.

 

それと、私は今日英語でディズニーの歌を歌っていました。

それは私にとって(ほぼ)初めての経験でしたが、

とても楽しかったし、幸せでした。

 

So After all, I thought like English.

Of course I like Japanese too.

But,Abstract expression is difficult for me.

 

だから私はやはり英語が好きだなと思いました。

もちろん、日本も好きですが、

抽象的な表現は私にとって難しいです。