I could look new world yesterday.

 

I studied Indian math yesterday.

昨日は、インド数学を勉強しました。

 

I think to want that I don't chance from before.

以前からやりたいと思っていましたが、チャンスがありませんでした。

 

This time, came to chance.

今回、そのチャンスが来ました。

 

I think to calcuratopm for four digits multiplication.

4桁のかけ算をしてみたいと思い計算をしました。

 

I could look new world.

新しい世界を見ることが出来ました。