I thought why my room is lie around at once ー 私は、なぜ私の部屋がすぐ散らかるか考えた。

 

I thought why my room is lie around at once.

私は、なぜ私の部屋がすぐ散らかるか考えた。

 

My room is more difficult, because somethings floor.

So I always throw leg for table,box, cloth.

First I decide that stop to putting the floor, from today.

 

Now, I carry clear out.

 

私の部屋はとても動きづらい、床に物が色々あるから。

だからいつもテーブルとか箱とか服とかに足をぶつけて歩く。

だから、まず、床に物を置かないということだけを今日決めた。

 

じゃあ、今から片付ける。

(テーブルは床に置くけれど)