I remembered one that It was good information for me.

 

2016,Dec,20,Tuesday.

2016年12月20日火曜日。

 

Today, I found that I like fantasy.

I wached movie one that it was old game opening.

今日、私は自分がファンタジーが好きなことに気づいた。

私は、ある古いゲームのオープニングムービー見ていた。

 

I liked the game it.

I thought about why I liked the game.

それは、私が好きだったゲームだ。

私はなぜそのゲームが好きだったか考えてみた。 

 

The game was fantasy,so it came out "monster,fairy,elf...etc.".

Those maked me moving.

そのゲームはファンタジーもので、モンスターや妖精、エルフが出てきた。

それらは私の心を動かした。

 

 

I remembered it today.

It was good imformation for me.

私は、今日それを思い出した

それは私にとってとても良い情報だった。