読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

Reason why I like a pocket notebookー私が手帳を好きな理由

 

I like a pocket notebook.

Because, It's write that memory.

So,When I forgot something important,

Pocket notebok make remember important for me.

 

Also, Pocket note book is free.

I am writting free.

So,I bought big pocket notebook.

 

Free is very comfortable.

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

私は手帳が好きです。

なぜかというと、手帳は記憶を書き留めてくれるからです。

なので、私が何か大切なことを忘れた時、

手帳は私に大切なことを思い出させてくれます。

 

あと、手帳は自由です。

私は自由に書いています。

だから私は大きなサイズの手帳を買いました。

 

自由な事はとても快適です。