I don't buy leather coin case now.

 

first,You want to read my tweet.

 

 

 

 

 

I thought now.

今、私は思った。

I will study financial planner.

私はファイナンシャルプランナーの勉強をしようと思う(ファイナンシャルプランナーは海外でどう表現するわからないけど)

 

It is able to rich of my life.

それは私の人生を豊かにすることができる。

 

Because I am no good money's management.

なぜなら、私はお金の管理が苦手だ。

But I think no good.

けどそれはダメだと思う。

Money is important on live.

お金は生きる上でとても大切だ。

 

so I will study financial planner.

だから、私はファイナンシャルプランナーの勉強をするつもりだ。

And I buy leather coin case kit after that.

そして、その後私は革のコインケースキットを買う。

 

It's a go!

決まった

 

I will think to make a plan now.

今から計画を立てようと思う。

 

 

thank you for reading.

読んでくれてありがとう。